Bagoly romantikus olvasmányai

Szerelmes könyvlapok

Szerelmes könyvlapok, avagy Bagoly olvas

2018. január 26. - DagiBagoly

Üdv kedves Olvasó!

 

Mindig is úgy voltam vele, hogy ha tetszik egy könyv bevezetője, akkor végig olvasom bármilyen béna is végül a sztori, szóval remélem sikerül felkeltenem az érdeklődést annyira, hogy a bejegyzés végére érj. 

Semmi sem fogható ahhoz a bizsergéshez, amit a szerelem során tapasztalunk meg.

Sandra Brown

Mindig odáig voltam a szerelmes történetekért. 8 éves koromban kezdtem el könyveket olvasni és olyan 12 évesen csórtam el édesanyám könyvespolcáról az első ponyvát, és onnantól szerelem volt első olvasásra. Egymás után olvastam végig ezeket a könnyed esti olvasmányokat, lettek kedvencek - amiket a mai napig újra és újra elolvasok hiába tudom már kb fejből a szövegét - és vannak amiket azóta is keresek az otthoni könyvespolcon, mert közben történt egy költözés és nem tudom, hogy elkeveredtek azok a kötetek, füzetek vagy lehet bekerültek abba a dobozba, ami a padlásra került nagymamámnál és azóta az egerek eledele lett. Csak szemléltetés céljából egy fél könyvespolcnyi kötetről és vagy 2-3 láda Romana, Bianca és hasonló típusú füzetecskéről beszélünk, szóval tetemes mennyiség. De hát ilyen, ha az ember édesanyja gyorsan olvas, gyűlik a mennyiség. Még szerencse, hogy én már ebookot is használok vagy be sem férnénk a lakásba. Természetesen a kedvencek lapozható formában figyelnek a polcon, hogy bármikor a kedvenc részbe belelapozva olvasgathassam. :) De a legrosszabb egyébként, hogy nem emlékszem az eltűnt példányok címére csak a történetre, így meg elég nehéz keresni. 

 

 

Ennek kiküszöbölésére, és hogy segíthessem a hozzám hasonlókat úgy gondoltam elindítom ezt a blogot. Egyfajta olvasónapló, ajánló és keresési segédlet. Igyekszem úgy megírni a bejegyzéseket, hogy nem lövöm le a végét, de azért segít a történet felelevenítésében vagy meghozza a kedvet az olvasáshoz, vagy éppen lebeszél ha bűn rossz, legalábbis az én szerény véleményem szerint. Bár én még a legbugyutább történetben is találok pozitívumot, szóval tényleg nagyon rossznak kell ahhoz a történetnek lennie, hogy azt mondjam, ebbe semmiképp se vágj bele! De nem szaporítom tovább a szót.

alairas2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr9813608831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása